Article

Quant costa llançar una botiga Dropshipping?

Respondrem a un popular Preguntes freqüents sobre dropshipping : Quants fons necessito per iniciar un negoci de dropshipping?

Tècnicament parlant, vosaltres llauna començar el dropshipping per 0,00 dòlars. Amb la combinació adequada de proves gratuïtes i plans d’inici, i la voluntat de mirar cap a un altre costat i esperar el millor pel que fa a la qualitat dels vostres productes, 45 minuts de temps lliure són el que hi ha entre vosaltres i una botiga dropshipping.



Però per agafar prestat del Gran llibre de les expressions angleses: Que puguis no vol dir que ho facis.



Aquesta publicació desglossarà els costos inevitables que qualsevol botiga (legítima) de dropshipping haurà d'assumir per sortir del terreny. Llegiu fins al final i tindreu una llista detallada dels vostres costos d’inici, a més d’estadístiques d’empresaris de dropshipping que us poden dir què esperareu.

Publicar contingut



No espereu que ho faci algú altre. Contracteu-vos i comenceu a atacar.

Comenceu gratuïtament

Quant costa iniciar un negoci en línia?

Sens dubte, les botigues en línia síva baixar la barrera d'entrada a iniciar un negoci . Podeu connectar-vos a proveïdors de tot el món i vendre els seus productes sense tenir mai inventari. És una configuració impressionant.

De fet, és tan impressionant que la gent es pot deixar portar, somiant amb un negoci de sis xifres que no requereixi cap inversió.



El que passa és que començar un negoci amb èxit mai no ha estat gratuït, i això encara és així. Fins i tot amb dropshipping.

Què és Dropshipping?

Dropshipping és un model de negoci de comerç electrònic que permet als empresaris executar una botiga en línia i vendre productes sense haver de comprar inventari per avançat. Només una vegada realitzada una venda, pagueu al vostre proveïdor, que envia els productes directament al vostre client. Podeu utilitzar un mercat com Oberlo per connectar la vostra botiga a milers de proveïdors i productes.


Comenceu el vostre negoci en línia avui mateix

No cal que obtingueu una segona hipoteca, però haureu d’invertir una mica de diners al vostre negoci de dropshipping abans que el vostre negoci de dropshipping us ingressi a la butxaca.

Racó de Dropshipper

Escoltem sobre el cost d’iniciar un negoci de Paul Lee, l’home que hi ha darrere Barba Husky :

Paul Lee botiga Dropshipping “Estigueu còmode amb la pèrdua d'almenys 500 dòlars abans de començar a ser rendible. Obrir una botiga al detall implica gastar prop de 10.000 dòlars abans d’arribar a ingressos, de manera que invertir només 500 dòlars en un negoci de comerç electrònic és una inversió molt petita que us pot canviar la vida '.

com configurar un grup

Cost d’iniciar un negoci Dropshipping

Molt bé, la versió més descartada d'una botiga de dropshipping inclourà:

com enviar missatges a algú a reddit
  • Una subscripció a Shopify
  • Una subscripció a Oberlo

Anem amb Shopify perquè és la plataforma de comerç electrònic més popular que hi ha. I anem amb Oberlo perquè heu vist l’URL d’aquest bloc?

Bones notícies! Shopify té un servei gratuït Prova de 14 dies ! Després d’això, costarà 29 dòlars al mes, però com a mínim es podrà rodar gratuïtament. Així que Shopify cobreix el botiga part de l’equació. Ara pel Dropshipping part.

Oberlo té una opció gratuïta per sempre. No hi podreu escalar: hi ha un límit de 500 productes. Finalment, probablement haureu d’actualitzar al paquet bàsic a 29,90 $. Però, com a mínim, podeu configurar-vos abans de passar la targeta de crèdit.

Si us parleu seriosament del dropshipping, hi ha un altre que heu de comprar: a domini . Podeu comprar fàcilment un nou domini a través de Shopify (us ho preguntaran durant la prova) i tindrà un pagament anual de 14 dòlars.

Registre de noms de domini Shopify

Molt bé, així que si ho feu barat i brut, els costos de llançar la vostra botiga seran els següents:

Costos d’inici de DropshippingDesprés, amb una mica d’aventura, estem veient:

Costos d’inici de Dropshipping totals

Aleshores ens fixaríem en 58,90 dòlars cada mes després: els costos recurrents de Shopify i Oberlo, menys el domini de 14 dòlars.

Racó de Dropshipper

Posem en pausa aquesta classe de matemàtiques per escoltar a Tim Vangness, gurú de Dropshipping i creador d’aquesta canal de YouTube dropshipping :


Botiga Dropshipping de Tim Vangness'Per a la vostra primera botiga, no hauríeu de pagar centenars de fotos, logotips i dissenys de llocs web personalitzats. Els vostres costos d’inici haurien de ser molt mínims. Els vostres únics costos inicials seran la compra del vostre producte i el registre del vostre domini. Podeu aprofitar les rutes gratuïtes que ofereixen Google i Shopify per crear una adreça de correu electrònic personalitzada i posar en marxa la vostra botiga. Voleu crear fotos i vídeos personalitzats dels vostres productes que pugueu utilitzar a les pàgines de productes, als anuncis i a les ressenyes de productes. Això es pot fer fàcilment amb qualsevol telèfon intel·ligent modern '.

Gaudireu de totes aquestes directrius pressupostàries de dropshipping en forma de vídeo d'alta definició? Sí? A continuació, feu clic a Reprodueix aquí (i agradeu-vos i subscriviu-vos per obtenir més contingut de vídeo fantàstic!):

Costos de Dropshipping

Aquesta és la part 'menja les teves verdures' del llançament d'una botiga dropshipping: de la mateixa manera que ningú t'alimentarà forçadament la dosi diària de verdures, ningú t'obligarà a demanar els teus productes dropshipping.

Però encara ho hauríeu de fer.

L’increïble del dropshipping és que mai no manipuleu els productes que esteu venent. Tot i que això podria resoldre un dels majors reptes del comerç: tenir productes frescos per vendre, introdueix un nou conjunt de consideracions. És a dir, no controleu la qualitat dels productes, la puntualitat del lliurament ni l’aspecte de l’embalatge.

És per això que us recomanem que reserveu temps (i diners) per fer-ho demaneu els productes que vendreu a la vostra botiga.

Això us permet investigar els proveïdors. Després de fer la comanda, per exemple, podeu fer un seguiment i preguntar-vos: 'Quan puc esperar que arribi la meva comanda?' I quan arriba, compleix les vostres expectatives? És defectuós d'alguna manera? Ho faria vostè el voleu comprar?

Un cop tingueu a mà els vostres productes, podeu utilitzar-los per generar interès a la vostra botiga. Mostrar-los. Feu fotografies de persones que els sostenen. Pregunteu als vostres amics què en pensen (i quant pagarien).

D’acord, doncs, quant us costarà menjar les vostres verdures dropshipping? Bé, no cal comprar totes les variacions de cada producte. Si veneu vestits grocs, vermells i blaus del mateix proveïdor, probablement estigueu bé només demaneu un color. Però sens dubte és una bona idea demanar almenys un article a tots els proveïdors els productes dels quals vulgueu oferir a la vostra botiga.

Diguem que això costarà, oh, 75 dòlars.

Es tracta principalment d’un cost inicial, de manera que si l’afegim als costos d’infraestructura de la botiga comentats anteriorment, el nostre balanç comercial de dropshipping té aquest aspecte:

Costos de la botiga d’inici de Dropshipping

Fins ara, podem esperar que paguem uns 150 dòlars a finals del primer mes.

Racó de Dropshipper

Tim Kock té molta experiència en dropshipping i Té això a dir sobre les ordres de prova :

Dropshipper Kock Team

Què és el símbol de la lluna a Snapchat?

'Quan tingueu un negoci de dropshipping, no gestionareu l'inventari: els proveïdors enviaran els vostres productes directament a la porta del client. Amb això en ment, sempre és una bona idea fer una comanda de prova per a productes que esteu pensant en vendre. Això us permetrà realitzar tot el procés de compra, tal com faran els vostres clients quan facin una comanda. Podreu revisar la qualitat dels productes, els terminis i els estàndards d’enviament i prendre les vostres imatges personalitzades, realment us ajudarà a portar la vostra botiga al següent nivell '.

Costos de millora de la botiga d'inici

Molt bé, els 72,90 dòlars que heu gastat al vostre lloc web només us aconsegueixen fins ara. És possible que hàgiu d'instal·lar aplicacions per obtenir totes les funcions que vulgueu. Per exemple, Shopify i Oberlo no tenen cap manera predeterminada d’oferir descomptes per a compres massives. Hi ha solucions, segur. Podeu oferir un 'producte' que inclogui cinc articles agrupats en un de sol i vendre el quintet a un preu inferior al de la compra de cinc articles individuals.

Però no voleu desenvolupar el vostre negoci en solucions alternatives. Voleu que la vostra botiga sigui fàcil de navegar pels vostres compradors i que us sigui fàcil d’operar.

a l’hora de desenvolupar estratègies de xarxes socials, és important que les empreses:

I, de vegades, la millor solució és pujar i instal·leu aplicacions de Shopify .

El Shopify App Store està farcit d'aplicacions per abordar gairebé totes les modificacions, millores o actualitzacions que pugueu imaginar. Vegem algunes funcions habituals que volen els propietaris de botigues, així com una petita mostra de les aplicacions que poden fer-ho realitat.

Vendes creuades i Upselling

Preus massius

Intenció de sortida

No ho fas necessitat qualsevol d’aquestes coses, però suposem que realment voleu oferir als clients un descompte si compren 10 productes en lloc d’un sol. Sembla que una aplicació de preus massius costarà uns 20 dòlars al mes, així que anem a fer front als nostres costos inicials.

El cost del Dropshipping Ara guanyem uns 170 dòlars després de les primeres quatre o sis setmanes.

Costos de màrqueting: el Biggie

Tot el que hem analitzat fins ara té un preu específic. El màrqueting no.

És impossible dir quants diners heu de gastar en màrqueting. No obstant això, hi ha alguns supòsits que podem utilitzar per obtenir una estimació.

La mitjana taxa de conversió global al comerç electrònic se situa entre el 2 i el 3 per cent. Això variarà segons el nínxol i el país, però anem a jugar i diem que el percentatge de conversions és del 2,5 per cent. Això significa que si aconseguiu 200 persones a la vostra botiga, podeu esperar que cinc d'elles comprin alguna cosa. Molt bé, i com aconseguim 200 persones a la nostra botiga? Màrqueting .

De moment, el canal de màrqueting més gran per a dropshippers és Facebook, així que anem a generar 200 visitants a la vostra botiga des de Facebook. WordStream fixa la taxa de clics (CTR) mitjana dels anuncis de Facebook al 0,9%. Suposem que els vostres anuncis són bons i que teniu un CTR de l’1,0%.

Gràfic CTR d’anuncis de Facebook

Molt bé, per aconseguir 200 persones a la vostra botiga, necessitareu que el vostre anunci arribi a 20.000 persones. El preu de 20.000 impressions variarà en funció de la vostra destinació: arribar als usuaris de Facebook nord-americans costarà més que arribar als usuaris de Facebook de Singapur.

Segons el proveïdor de programari de màrqueting AdStage , el cost mitjà per cada mil impressions (CPM) va ser de 12,45 dòlars el quart trimestre de 2017. Anem a anomenar-ho per 12,50 dòlars nets. Ara tenim una equació per treballar:

(20,000 / 1,000) * 12.50 = $ 250

Veient aquestes mitjanes, aconseguim 250 dòlars en costos publicitaris a Facebook per generar cinc vendes a Facebook.

Despeses de publicitat Dropshipping

Per descomptat, hi ha palanques que podeu treure per manipular aquestes xifres i augmentar els vostres beneficis. En primer lloc, feu anuncis increïbles. Com millors siguin els vostres anuncis, més sovint hi farà clic, més baix serà el vostre cost per clic (CPC). Si voleu fer deures per crear anuncis d’alt impacte, nosaltres t’ha cobert . També podeu orientar els vostres països amb taxes de CPM més baixes. Els usuaris d’Oberlo tenen va tenir èxit a molts països a part dels obvis, no sentiu que us haureu d’orientar als Estats Units, al Regne Unit, al Canadà i a Austràlia.

Finalment, hi ha alguns passos que podeu fer per augmentar el percentatge de conversions i augmentar el valor mitjà de la comanda a la vostra botiga. Disseny fàcil de navegar pàgines de productes , per exemple, és una manera d’aconseguir que la gent es converteixi una vegada que l’atrau a la vostra botiga. Això augmentaria el percentatge de conversions del 2,5 per cent que vam utilitzar anteriorment.

També podeu utilitzar aplicacions de venda creuada i de venda creixent augmentar valor mitjà de la comanda . Aquests us costaran una mica de diners, però amb algunes bones vendes al mes (difícilment un objectiu excessivament ambiciós) es pagaran per si mateixos.

pare ric resum del capítol pare pobre

Racó de Dropshipper

Aquí hi ha una mica de saviesa de màrqueting d’un altre dropshipper: El fundador d'Artsy Wall, Matīss Ozerskis .
Matīss Ozerskis: propietari de l 'El pressupost [dels primers tres a sis mesos], segons la meva experiència, hauria de ser d'uns 1.000 dòlars. La majoria s’hauria de dedicar definitivament al màrqueting: per provar els influencers d’Instagram i els anuncis de Facebook, diria que entre el 50% i el 80%. La resta hauria d’invertir-se en els connectors, el domini i els costos de la botiga, i també, preferiblement, en alguns cursos si no coneixeu aquest model de negoci i a Shopify '.

Conclusions sobre els costos d’inici

Xerrada real: cal gastar diners per guanyar diners. & # x1F4B8 Entrevistem dropshippers rendibles i dades de màrqueting reduïdes per arribar a aquests costos d’inici de dropshipping. Com es comparen els nostres números amb els vostres?

Una publicació compartida per Oberlo (@oberloapp) el 29 de maig de 2018 a les 8:13 PDT

Gastar diners per llançar una botiga de comerç electrònic només fa mal si (a) creiem que seria gratuït i (b) oblidem que ho fem per guanyar diners. Recordeu: els diners que invertiu en iniciar la vostra botiga són una inversió. I si comprem accions o llancem botigues, invertim en coses perquè esperem un retorn .

I ja sabeu, si us quedeu amb el comerç electrònic, ho faràs mai deixeu d'invertir diners a la vostra botiga. Després que l’aplicació es redueixi el preu, voldreu obtenir una aplicació de venda creuada. A mesura que es multipliquin les vostres campanyes de Facebook, voldreu invertir en tecnologia d’automatització del màrqueting. I ni tan sols hem tocat màrqueting per correu electrònic encara, o premium Temes de Shopify , o eines de disseny de logotips com Hatchful o, bé, deixem-ho aquí per ara.

És difícil dir quant seran els vostres rendiments o quant trigareu a recuperar-los. Però a mesura que les despeses passen de dos dígits a tres dígits i més, recordeu-vos que no hi ha cap manera gratuïta de llançar un negoci. No és un bon negoci, de totes maneres.

Iniciarem la sessió amb una pepita més de Tim Vangness:

Un cop comenceu a generar vendes, heu d’utilitzar els vostres beneficis amb prudència. Deixeu de banda una quantitat predeterminada de tots els vostres ingressos per cobrir els costos de les rendibilitats (qualsevol empresa gran tindrà rendiments) i a cobrir els costos imprevistos això pot sorgir. Amb la resta de beneficis que tingueu, us recomanaria tornar el màxim possible a fer créixer el vostre negoci. Això es dividirà en dues àrees principals.

El primer és millorar la infraestructura de les vostres empreses, des del disseny de llocs web fins al vostre programari de màrqueting per correu electrònic. Alguns d’aquests serveis costen diners, però un cop obtingueu beneficis, poden millorar significativament els vostres percentatges de conversions i retenir els clients, cosa que us farà guanyar diners i permetre que la vostra publicitat de pagament sigui més agressiva que la vostra competència, ja que podeu determinar el valor del client durant la vida en comparació amb els beneficis d’una sola venda.

Voleu obtenir més informació?



^